Gizartearen erritmo frenetikoarekin bat eginez, berrien fluxua geldiezina
bihurtu da. Etengabe berritzen doaz egunkari zibernetikoen edukiak. Munduko
beste puntan gertatu den edozein bitxikeri momentuan da albiste interneti esker.
Irakurleek ezagutzeko grina ikaragarria dute. Behar hori asetzeko
kazetariek beraien gaitasunak biderkatu dituzte. Sareko informazioa irudi,
bideo edo audio batez osatuta jartzen dute ia beti. Horrez gain, berriak ahoz
aho pasa beharrean, korreo elektroniko, blog, foro, sare sozial edo antzekoen
bitartez zabaltzen dira. Horregatik, edozein albisteren irismena mugagabea dela
esan daiteke.
Azken batean, on-line egunkaria paperezko bertsioari lekua hartuz doa.
Baina, sareko irakurleek informazioa behatzen ematen duten batez besteko
denbora 5 minutu besterik ez dira. Gehien gehienez zortzi minutu eskaintzen
dizkiote egunkaria irakurtzeari. Izan ere, beste gauza batzuk egiten ari diren
bitartean jartzen dira irakurtzen. Gainera, ez dute zuzenean egiten, normalean
beste web batzuei lotutako esteken edo norbaitek esandakoaren bitartez sartzen
dira. Hori dela eta, egunkariak sailetan banatuta aurkezten dituzte. Are
gehiago, irakurriena, bozkatuena eta komentatuena bezalako atalak dituzte.
Horrela, interes publikoko berriak denak batera agertzen dira, irakurleak berak
egunkarien antolakuntzaren ardatza bihurtu direlarik.
Informazio-iturria: Josetxu Rodriguez deia.com-eko arduraduna
Egilea: Ainhoa Goenaga
No hay comentarios:
Publicar un comentario